13 Alasan untuk Love Terapi Getaran dan Latihan Getaran

13 Alasan untuk Love Terapi Getaran dan Latihan Getaran

Selama bertahun-tahun, doktor atau ahli terapi menggunakan getaran untuk merawat penyakit yang berbeza dan kecederaan. Latihan terapi getaran dan getaran latihan bergantung kepada regangan refleks sukarela. Terdapat komunikasi berterusan yang berlaku di antara otak dan otot kontrak antara satu sama berehat tindakan dalam badan kita. Ia telah membawa kita sekilas harapan dengan kaedah yang berbeza untuk membakar lemak dan meningkatkan nada otot.

Walaupun masih terdapat soalan mengenai kesahihan dan keberkesanannya, tetapi ia adalah buzz dan menunjukkan hasil. Sebagai contoh, para saintis NASA mencadangkan terapi ini kepada angkasawan mereka. Dan ia dipercayai untuk mengubati penyakit kehilangan tulang seperti osteoporosis. Dengan terapi getaran, badan boleh menjadi lebih tahan dan telah meningkat ketangkasan. Latihan getaran mempunyai tiga aims- untuk meningkatkan kekuatan otot, meningkatkan kira-kira, dan meningkatkan jisim tulang.

Rakyat yang cintakan latihan getaran dan sebab-sebab banyak: -

1. anda tidak berpeluh.
Kekuatan 2.Your meningkat dalam gambar.
Kulit 3. anda mengetatkan dan bercahaya.
Mood 4.Your dan tahap tenaga bertambah baik kerana tahap serotonin meningkat.
Tekanan darah 5. anda dan sakit sendi berkurangan.
6.Your saliran limfa bertambah baik.
7.You merasakan sensasi ketenangan dan kesejahteraan.
Metabolisme 8.Your mempercepatkan.
Keletihan 9.Your dihapuskan.
Manfaat 10.Your senaman yoga dipertingkatkan.
Pemulihan 11.Your selepas bersenam atau kecederaan dipercepatkan.
12.You lebih fleksibel, mudah alih, selaras dan seimbang.
Badan 13.Your yang digiatkan semula.

Ia berfungsi sebagai penggalak tenaga turbo untuk orang-orang yang telah berada di gimnasium. Lain-lain, yang tidak pergi ke gym, juga boleh mendapatkan keputusan yang sama. Sekitar 3000 pengecutan otot yang dihasilkan dalam satu minit itu. Oleh itu, ia menjadi mudah untuk mengurangkan program senaman anda 0,20 minit senaman adalah bersamaan dengan satu jam satu cara senaman tradisional. Ia adalah penyelesaian yang baik untuk orang-orang yang mempunyai kesukaran dalam menerima pakai kaedah senaman tradisional.

Ini menunjukkan badan meningkat keupayaan semula jadi penyembuhan sendiri. Satu boleh telah meningkat peredaran oksigen selular, pergerakan cecair selular yang dipertingkatkan, dibantu pergerakan sisa selular, dan merangsang pengambilan nutrien selular. Juga sel-sel badan yang baru dijana lebih bertenaga, berdaya tahan. Sel-sel badan berfungsi bersama-sama sebagai sihat dan lebih lama.

Secara saintifik, ia dilihat bahawa dengan hanya satu sesi latihan getaran, perkumuhan Hormon Pertumbuhan dan testosteron meningkat dan tahap tekanan hormon kortisol turun. Ini mempunyai kesan yang baik ke atas sintesis protein otot. Semua orang mendapat manfaat yang besar daripada ini dan mendapat hasil yang cepat sementara masih menikmati proses. Hakikat ia adalah yang paling disayangi oleh semua, adalah bahawa ia berfungsi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar