Adakah terdapat alternatif kepada Grow Taller kasut?

Adakah terdapat alternatif kepada Grow Taller kasut?

Tumbuh kasut tinggi adalah alternatif menarik kepada menjadi lebih tinggi. Mereka menyediakan rangsangan segera di ketinggian tanpa mengeluarkan banyak tenaga. Kasut ini menambahkan beberapa inci kepada ketinggian anda kerana tunggal tinggi dalam kasut. Tunggal tinggi tidak boleh dikesan oleh penonton kasual. Walaupun kasut menyediakan peningkatan ketinggian mudah, keputusan tidak kekal. Malah, anda kehilangan apa-apa manfaat sebaik sahaja anda membawa mereka keluar. Mungkin ada alternatif yang lebih kekal.

Satu alternatif boleh menjadi pembedahan untuk memanjangkan tulang anda. Saya rasa bodoh hanya menaip bahawa Ayat yang terakhir. Ia boleh menyediakan penyelesaian kekal tetapi terdapat terlalu banyak yang tidak diketahui. Kita tidak tahu kesan sampingan yang mungkin dari jenis ini prosedur. Adakah terdapat prosedur yang berjaya? Juga ini adalah pilihan yang sangat mahal yang mungkin tidak dilindungi oleh mana-mana pelan insurans.

Satu alternatif yang baik untuk mengembangkan kasut tinggi adalah satu program yang menjurus ke arah semakin tinggi. Kelemahan hanya untuk pendekatan ini iaitu akan mengambil masa dan usaha. Jika anda benar-benar serius tentang mendapatkan lebih tinggi, ia boleh menjadi berbaloi untuk mengalami lebih banyak keputusan kekal. A baik program mendapatkan lebih tinggi merangkumi senaman, pemakanan, dan berehat. Setiap komponen adalah sama pentingnya dengan yang lain.

Terdapat senaman regangan khusus yang nyahmampat rawan antara vertebra. Terdapat lain-lain senaman intensiti tinggi yang menghasilkan hormon pertumbuhan yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan otot, tulang dan tisu. Satu regimen senaman yang baik perlu disertai dengan pemakanan yang baik dan makanan tambahan protokol yang menyediakan nutrien untuk mendapatkan lebih tinggi. Tidur juga penting kerana ini adalah masa apabila hormon pertumbuhan dihasilkan.

Tumbuh kasut tinggi adalah pilihan yang berdaya maju bagaimanapun penyelesaian hanya sementara. Bagaimana jika anda boleh menjadi lebih tinggi secara semulajadi? Anda tidak perlu bimbang tentang memakai beberapa jenis kasut. Satu lagi kemungkinan adalah untuk menjadi lebih tinggi dengan mengikuti program berkembang lebih tinggi DAN memakai kasut ketinggian meningkatkan. Anda akan mendapat yang terbaik daripada kedua-dua dunia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar