Buah Pinggang Nasihat Stone herba - herba yang membantu Pas Batu Buah Pinggang

Buah Pinggang Nasihat Stone herba - herba yang membantu Pas Batu Buah Pinggang

Jika anda sedang mencari untuk batu buah pinggang nasihat herba; anda telah datang ke tempat yang betul. Herba boleh membantu batu karang pas secara semula jadi dengan membantu badan anda mengepam mereka. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 herba yang telah semakin popular kerana perubahan baru-baru ini untuk ubat-ubat herba dan kesihatan semula jadi.

Walaupun air yang banyak dan bersenam setiap hari juga akan membantu, terapi herba boleh menjadi bahagian yang hilang untuk menyembuhkan anda. Dan kerana batu karang agak mungkin penyakit yang paling mudah untuk menyembuhkan secara semulajadi, apa yang anda tunggu?

Mengapa Herba Bantuan Stones Pas

Anda mungkin tahu bahawa batu-batu dalam buah pinggang anda adalah disebabkan oleh dehidrasi. Dehidrasi adalah badan anda tidak mendapat air yang cukup untuk mengepam semua 'sampah' dalam badan anda. Secara khusus, deposit kalsium yang tertinggal di dalam buah pinggang anda yang membentuk menjadi batu kalsium yang boleh menyebabkan banyak kesakitan.

Mujurlah, batu-batu ini sangat mudah diluluskan. Malah, kira-kira 9 daripada 10 batu-batu yang lulus dengan hanya 'minum air yang banyak. Tetapi bagaimana pula dengan batu-batu lain?

Kebenaran diberitahu, batu-batu yang lebih besar daripada 6 mm akan memerlukan sedikit bantuan lebih daripada minum air yang banyak. Sebab itulah ramai penyelidik memberitahu pesakit untuk mencuba ubat-ubat herba. Berikut adalah beberapa batu karang nasihat herba yang paling biasa.

Herba yang membantu Pas Batu Buah Pinggang

Juniper sentiasa herba yang baik untuk mencuba pertama kerana ia boleh menyembuhkan dan memulihkan buah pinggang. Sesetengah orang mengatakan bahawa hanya mengunyah beri Jintan saru akan berhenti kesakitan yang dikaitkan dengan penyakit ini dalam beberapa minit. Anda boleh mencari Jintan saru dalam mana-mana kedai kesihatan semulajadi makanan yang baik.

Menambahkan pasli juga boleh menjadi sangat bermanfaat kerana ia kaya dengan klorofil. Satu kajian telah menunjukkan bahawa sayur-sayuran yang kaya dengan klorofil adalah salah satu perkara yang terbaik anda boleh menambah jika anda mengalami penyakit ini. Ini mungkin kerana banyak kandungan serat dalam tumbuhan ini. Anda boleh mencari pasli segar di kedai runcit tempatan anda.

Hydrangea adalah belukar berbunga dan juga merupakan ubat semulajadi popular. Ini adalah herba biasa yang diketahui boleh menghalang dan deposit batu siram. Ia membantu melegakan kesakitan apabila deposit kalsium melalui ureter dari buah pinggang ke pundi kencing.

Jika anda mengalami batu asid urik anda mungkin mahu mencuba akar kerikil. Akar Gravel ialah tinggi, bunga liar biasanya dipanggil 'Ratu Meadow. Ia kebanyakannya digunakan untuk calculi buah pinggang atau kencing (batu) yang disebabkan oleh terlalu banyak asid urik.

Akhir sekali, halia juga boleh menjadi herba anda ingin mencuba kerana ia begitu berkesan sebagai bahan pencuci untuk usus dan buah pinggang. Anda juga boleh mendapatkan herba ini dalam bentuk halia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar